Uken som gikk – Uke 12

 

 

Ukas høydepunkt: 

At jeg var i London. Jeg vet dere sikkert er drittlei av England-snakket mitt nå, men jeg ble virkelig glad i det stedet der! Å se Big Ben, Buckingham Palace og London Eye var ganske kult altså. Her i Harstad var høydepunktet festlighetene på lørdag, jeg hadde det gøy og koselig! 

 

Ukas cravings:

Pasta! På mandag var jeg og Mathias innom en italiensk restaurant i London, jeg spiste penne med grønn pesto og hvitløksbrød til. Det var så sinnsykt godt. Angrer på at jeg ikke tok bilde, haha… 

 

Ukas nedtur: 

Å være tilbake i kalde Harstad igjen, vil jeg si får medaljen for den verste nedturen på lenge. 

 

Ukas innkjøp: 

Når det er på tide å drukne sine sorger, er det fint jeg kjøpte med meg ei stor flaske sprit på Tax Free. Neida… Men joda, det er nok ukas innkjøp. 


 

 

Ukas tanke: 

Jeg er veldig fokusert på å komme meg tilbake til London igjen. Jeg er nesten helt obsessed og vil virkelig dra tilbake dit. Så, jeg har tenkt på noen muligheter jeg har. Som blant annet er å studere der!

Det er en mulighet på lik linje med Oslo. Like dyrt er det også for selve skolen, og forsåvidt for å bo der også. Lånet blir like stort, om ikke bittelitt større enn om jeg skulle studert i Oslo. Men London, folkens! Er det ikke verdt det?! Dere får rett og slett stay tuned for å se hva som skjer videre, jeg er iallefall igang med søknadsprosessen og får hjelp og veiledning fra Kilroy.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg