London days – Del 2

 

Mandag 20. mars:

Så var det siste dag i London! Jeg var lei meg fordi jeg hadde så lyst til at det hele skulle vare lengre, men jeg prøvde å nyte dagen likevel. På dagtid var vi igjen en liten tur i Oxford Street, da både jeg og Mathias brukte litt lengre tid i klesbutikker enn på søndag. Her tok jeg ingen bilder fordi jeg hadde kameraet med dagen før, pluss at det pissregna skikkelig så det er vel like greit. 

På vei hjem til hotellet, stoppa vi innom en restaurant som serverte italiensk mat. Det var ingen kunder, det så ikke skikkelig bra ut der inne hvis dere skjønner, og omtalen på Tripadvisor var ikke så bra heller. Men vi/jeg (jeg er den kresne) ga det en sjanse likevel, og maten var faktisk kjempegod! Jeg spiste penne med grønn pesto og hvitløksolje, og hvitløksbrød. Det er noe av det beste jeg spiste i London, og jeg ble skikkelig mett. 

 

På ettermiddagen når det begynte å mørkne, bestemte vi oss for å dra til Buckingham Palace

 

Etter å ha sett og tatt litt bilder av det, var det på tide å gå videre. Big Ben og London Eye skulle også sjekkes ut! 

 

Vi dro tilbake til hotellet, gjorde oss klar til å gå ut igjen, så ble det pizza fra Pizza Hut igjen, denne gangen uten å ta det med til hotellet, men hellere spise der! Den var sååå god. 

Dette er det siste bildet jeg tok i London. Mind the gap var min favorittquote, haha! 

 

Det har uten tvil vært min beste ferie. Som jeg har sagt tidligere, har jeg erfart at storbyer er mer noe for meg enn småbyer. Når jeg har opplevd London, frister faktisk ikke Oslo like mye. London er den kuleste byen jeg noen sinne har vært i, og jeg har sååå lyst til å flytte dit! Jeg håper den drømmen kommer i oppfyllelse til høsten. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg