Nå vet jeg hvordan det er å være kjendis

 

 

Haha, neida. Jeg tuller. Mathias tok masse bilder av meg med kameraet mitt her om dagen mens jeg holdte på med andre ting, så joda. Jeg vet vel på en måte? Men herregud så irriterende det må være å hele tiden bli tatt bilder av, spesielt uten å vite det selv, ELLER at det er åpenbart og du vet det, men ikke blir spurt om lov. Generelt bare uten å selv ha tillatt det! 

PLEASE NOTE dette var mest sannsynlig en søndag og som dere kan se, så jeg helt forferdelig ut. 


 

2 kommentarer
    1. Hej!
      Är du kanske intresserad av en personlig bloggdesign eller drömhemsida som byggs upp efter dina egna önskemål? 🙂
      Glada hälsningar
      Kashma Izat

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg