Så blir det en Oslo-tur også da!

 

 

Det blir visst en god del reising på meg i år, ja. Nå har jeg og Mathias bestilt en ny tur, og den går nemlig til Oslo! Vi får slått mange fluer i en smekk her, for vi har flere grunner til å dra: 

– Mathias skal på prøvespilling og intervju til Westerdals. Samtidig skal jeg mest sannsynlig besøke skolen og sånn! 

– Jeg og Mathias skal ta en engelsktest for studiene vi har søkt på i London.

– Vi får samtidig besøke og utforske byen vi har søkt skole i og vurderer å flytte til. 

– Jeg skal ta ei ny tatovering! 

 


 

Det blir nærmere ei uke i slutten av mai, og vi får som dere ser gjort et par ting på denne turen! Nå er det altså bare å begynne å spare på nytt igjen, haha. Når vi er der skal vi være sammen med et vennepar av oss, så det blir veldig koselig å se dem igjen! 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg