Min hverdag som hjemmeværende

 

Som noen av dere vet, er jeg for øyeblikket hjemmeværende på fulltid grunnet psykisk sykdom. Jeg starter hos ny psykolog i mai på grunn av utredning av en diagnose, men mer om det senere! Hva gjør jeg egentlig om dagene? 

Faktisk, vet jeg ikke nøyaktig HVA jeg bruker tiden min på. Jeg overnatter hos kjæresten min så og si hver dag, kjører han på jobb om morningen og kjører deretter hjem til meg selv. Jeg prøver å gjøre ting som er bra for meg, altså – turgåing, tegning, lesing og lignende ting. Jeg blogger jo også, som dere vet. Fair enough, i det siste har bloggingen min vært helt elendig og uregelmessig. Men jeg har en god del upubliserte innlegg jeg jobber med!

 

Hahaha, en liten throwback til da jeg akkurat var blitt sykemeldt og ikke hadde noen penger: 


Jeg skal absolutt ikke klage over økonomien jeg har nå. Skulle selvfølgelig ønske jeg slapp å bruke alle sparepengene mine på ting jeg ser på som unødvendig den dag idag, men sikkert nødvendig senere i livet. Jeg klarer meg fint, og vel så det!
 

En til liten throwback til en tur i skogen. Jeg elsker høsten! Alle fargene og all ting, det er så pent. 

 

Jeg bruker også sinnsykt mye av tiden min på planlegging av studier, søking og slike ting. Nå er vel det meste gjort, håper jeg! Målet er iallefall å studere. Jeg har søkt skole både i London, Oslo og Trondheim. Håper på førstnevnte da! Akkurat nå driver jeg også og øver en del til engelsktesten jeg og Mathias skal ta i Oslo i slutten av mai. Jeg er livredd for å gjøre det dårlig med tanke på hvor mye den kosta, haha… 

Så, da vet dere iallefall litt mer om hva jeg egentlig gjør om dagene! (Oppi alt dette er jeg selvfølgelig ikke frisk, jeg sliter med mitt, men det snakker jeg som sagt mer om når jeg blant annet vet mer.)

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg