Sorry ganger tusen

 

 

For øyeblikket blogger jeg fra min nye pc/bestefar sin gamle. Pcene jeg tidligere hadde har streika fullt og helt, så da er det bare en ting å gjøre: Ta ut harddiskene og knuse dem i garasjen, for så å kaste dem. Jeg har dermed vært ei uke uten pc, så blogging har det vært veldig dårlig med. 

 

Nå er forresten sminke-instaen jeg er med i, Lipsticksquad, startet opp igjen med flere medlemmer! Dette blir gøy altså, for dere kan se fram til temauker, giveaways og gøye ting. Vi jentene kommer til å ha hver vår dag i uka der vi poster ett til to innlegg som omhandler sminke og skjønnhet. FØLG VÅR INSTAGRAM LIPSTICKSQUAD_ HER! Denne uka bruker vi vår dag til å presentere oss selv, stay tuned for mer. 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg