You’re the slowest yet

 

Dette kan jeg relatere til, bare at jeg er den trege. De fleste jeg kjenner som har sett 13 reasons why, er allerede ferdig for lenge siden. Mens jeg derimot, er akkurat startet på episode 10… Til tross for at det er et par uker siden jeg begynte. Når det kommer til serier er jeg så sykt treg. Føler at alle andre ser ferdig en serie på null komma niks, mens jeg bruker hundre år på en episode fordi jeg ikke rekker å se hele, så glemmer jeg det litt av. Man skulle virkelig trodd jeg hadde all tid i verden med tanke på at jeg er hjemmeværende, men tro det eller ei; jeg gjør faktisk ting!

Istedet for å ta bilen idag som jeg vanligvis pleier å gjøre, bestemte jeg meg for å gå til den videregående skolen jeg gikk på. Greit nok, det tar 2 minutter å kjøre fra huset mitt til skolen, men still. At jeg valgte å droppe å kjøre for en gangs skyld, og istedet GÅ er ganske imponerende til meg å være. Det jeg skulle gjøre på skolen var å ordne et engelsk vitnemål til skolen i London. 

 

Meg og Mathias for et par uker siden.

 

For tiden stresser jeg ganske mye, og jeg tenker masse på den engelsktesten. Jeg prøver i all hemmelighet å prate engelsk til meg selv, men jeg føler meg bare som verdens teiteste person, så gir jeg opp. Det skal ikke være lett altså, og det er først når jeg skal prøve å snakke engelsk muntlig, at jeg innser hvor jævlig dårlig jeg egentlig er. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg