Min 17. mai, med melkeallergi?

 

Jeg hadde en fin dag igår, og det håper jeg dere også hadde! Dagen startet med at jeg stod opp klokken 11:15 (syvsover) for å dusje, sminke meg og fikse alt klart før vi dro en tur til besteforeldrene mine og mamma. Der spiste vi frokost (i mitt og Mathias sitt tilfelle iallefall), også dro vi en tur til sentrum for å se på russetoget og for å høre på russepresidentenes taler. Men aller mest fordi Rasmus, min og Mathias sin gode venn, skulle spille piano på scenen imens den ene russepresidenten holdt sin tale! Deretter ble det saltkjøtt til middag og etter litt kakespising ble jeg dårlig og holdt meg hjemme resten av kvelden. 

 


1. 16. mai-looken. 2. Hårfrisyren min igår. 3. Mathias og meg igår. 4. 16. mai-looken igjen. 
 

Skjønner ikke hva greia er nå? Jeg har så og si hele livet slitt med at jeg blir dårlig om jeg får i meg for mye melk, men nå i det siste har det vært ganske ille, for det skal ganske lite melk til før jeg blir dårlig. Jeg tok en test for laktoseallergi da jeg var mindre, men det viste ingen utslag, pluss at plagene ikke gir seg om jeg prøver laktosefri melk. Om jeg derimot drikker soyamelk, da skjer det ikke stort! Det er sikkert kumelk jeg ikke tåler, jeg aner ikke. Jeg skal prøve å få det undersøkt, håper bare det blir før jeg flytter til høsten. 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg