Ice cold makeup

 

 

Dette er sminkelooken jeg laget til Lipsticksquad’s temauke “Fantasy”. Først ville jeg være havfrue, men ettersom jeg hadde vært nødt til å kjøpe inn et par ting, bestemte jeg meg heller for at målet skulle være isdronning. Det ble ikke heeelt kreativt eller som jeg hadde sett for meg. Men men, så kan jeg vel også skylde litt på at en del av sminken jeg brukte ikke er “the shit” for å si det sånn.

 


 

Jeg brukte Dermacol foundation i en for lys farge for meg litt spredd rundt omkring, men i liten grad ettersom jeg ikke ville se helt kakete ut, noe jeg endte opp med å gjøre likevel. Men, jeg brukte iallefall litt av gråfargene til Naked2-palettet og No7-palettet. Ellers et par dramatiske vipper kjøpt på ShopmissA.com. Og diamantene i ansiktet er selvfølgelig fra Ebay. 

På leppene brukte jeg en matt leppestift fra Viva La Diva som heter Granith, og øyenbryna ABH Dipbrow Pomade i Dark brown. 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg