The Deathly Hallows Tattoo

 

 

Dagen jeg grugleda meg mest til her i Oslo er snart over, og den store grunnen til spenningen var at jeg skulle ta min tredje tatovering på armen. Nemlig The Deathly Hallows-symbolet til Harry Potter! Jeg tatoverte meg på Blue Arms Tattoo her i Oslo hos en som heter Chris. Jeg likte studioet veldig godt, og tatovøren var kjempeflink! 

 


 

Det gjorde som vanlig veldig vondt, og jeg tenkte når jeg lå der: “hvis jeg dør nå så gjør det ingenting”, hahaha… Jeg var nemlig småsvimmel og shaky fordi jeg ikke klarte å spise særlig mye før timen, armen verket og var nummen og det sved noe sykt. Meeen så skal det sies at jeg har veldig lav smerteterskel også! Jeg har iallefall lært at jeg må tvinge i meg mat før jeg skal ta tatovering uansett hvor lite matlyst jeg har, for det er virkelig slitsomt og energitappende å takle den type smerter og i tillegg høre på den skarpe lyden av maskinen. 

 

 

Anyways, jeg er superhappy over resultatet! Jeg har hatt lyst på denne tatoveringa lenge, og den ble finere enn forventet. 

 

Som dere ser er det et symbol som ikke et tatovert noe på, og det er altså The Deathly Hallows- symbolet fra ei historia “The Tale of the Three Brothers” i Harry Potter. Det er ei veldig fin fortelling hentet fra ei barnebok i Harry Potter-verden som J.K. Rowling også har skrevet. Dere kan lese fortellingen på Engelsk HERSelve trekanten i symbolet er usynlighetskappa “Cloak of Invisibility“, rundingen er steinen “The Resurrection Stone” og streken i midten er tryllestaven “The Elder Wand“.

 

Jeg er veldig glad det er over og at jeg slipper å være mer spent! Det gjør heller ikke vondt med mindre jeg er borti bandasjen eller området rundt. Vil anbefale dette studioet sterkt, og tatovørene var hyggelige!

Ettersom jeg både har fått spørsmål om det, og vet det sikkert vil komme, kan jeg bare si det med en gang: Den kosta 2000 kroner. Personlig er jeg positivt overrasket ettersom jeg var i studioet i over 2 timer, og tatoveringa er såpass detaljert. Jeg trodde at jeg måtte ut med rundt 3000-3500, jeg! 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg