Updates, og hva jeg skal gjøre i sommer

 

 

Blogginga har ikke vært på topp den siste tida, men jeg har det sånn høvelig greit likevel. Opp og ned som vanlig! Jeg har fått ny psykologtime, noe jeg er uendelig takknemlig for. Denne gangen skal det IKKE glemmes! Satte på kalender-alarm på telefonen med en gang jeg fikk timen. Ellers er været varierende, men i følge yr blir det bedre vær snart, så det får jeg håpe! 

For å gi en liten update så har jeg begynt å drikke grønn te daglig, lært av den beste, altså lillesøster. Har fått to nye bøker i posten, og det er: What Alice Forgot og The Last Anniversary av Liane Moriarty. Så nå tenker jeg å ellers si litt om hva jeg tenker å gjøre denne sommeren!

 

🌞 St Hans-aften 

Neste helg er det St Hans-aften, også er det foreløpig meldt fint vær! Det er perfekt, for da blir det god mat og grilling på ettermiddagen og fest senere på kvelden. 


St Hans-aften 2015, da bestod jeg teoriprøven til bil!
 

 

🌞 “Gravøl” 

En fest for en venn av oss som også skal flytte bort fra byen i sommer! 

 

🌞Svar på skoleplass

Jeg har allerede fått tilbud om skoleplass på Høyskolen Kristiania, mens Mathias må vente til 7. juli før han får svaret sitt. Så egentlig er det denne datoen som avgjør 100% om vi flytter eller ikke. Det er nå under tre uker til, og jeg klarer nesten ikke å vente! 

 

🌞 Fjellturer

Jeg og lillesøsteren min har planlagt å gå noen fjellturer i løpet av sommeren. I går kjøpte jeg faktisk tursko til kun 300 kroner! Men, så er det ikke alle plassene vi skal gå til som er direkte fjell da, men mer tursti og mark. Gleder meg iallefall veldig til å komme igang, og motivasjonen er ekstra stor når man har nye sko! Her i Harstad tenker vi å gå til Middagsfjellet, Nupen, Keipen og kaaaanskje Hinnstein (har kun hatt dårlige turer opp dit så jeg er litt usikker, haha).


Gangsåstoppen for noen uker siden 
 

 

🌞 3 year anniversary

13. juli har jeg og Mathias vært sammen i 3 år! Tiden flyr, og etter tre år sammen skal vi forhåpentligvis bli samboere i august. Det har vært etterlengta! Denne dagen feires med restaurantbesøk og koselige ting. På vårt første jubileum spiste vi pizza og gikk en kjempekoselig tur ved Stien Langs Sjøen, et veldig flott område her i Harstad. I fjor dro vi ut og spiste biff, så jeg regner med det blir noe lignende i år! 


Stien langs sjøen 2015

 

🌞 Klessalg

Ca. halve garderoben bør være tømt, og det er veldig kjipern. Men jeg har allerede rydda vekk masse klær jeg skal selge unna før vi flytter, og tro det eller ei; jeg har faktisk ikke savnet et eneste plagg! Den eneste ulempen er at jeg ikke klarer å kvitte meg med noen av kjolene mine, selv om jeg sjeldent bruker kjoler. 

 

🌞 Mathias fyller 20 år

I slutten av juli fyller my one and only 20 år! Det skal virkelig feires. Det eneste kjipe er at jeg kun har et utested i Harstad jeg kan dra på ettersom jeg ikke blir 20 år før i november, så imens han kan vandre rundt til de forskjellige utestedene, har jeg kun et å være på, haha… 


London, mars 2017
 

 

🌞 Avskjedsfest

Jeg og ei venninne har allerede planlagt en avskjedsfest helgen før jeg og Mathias forhåpentligvis drar avgårde til andre siden av landet. Sammen med venner av oss skal vi feire vår siste helg i Harstad før vi splittes. Flere av vennene våre skal flytte til andre byer, så denne festen skal nytes! 

 

🌞 Lese masse

For å si det sånn, så har jeg seks bøker stående som er ulest. Jeg er mot slutten av den siste Calendar Girl-boka nå, så da er jeg snart ferdig med hele serien. Finnes det noe bedre enn å sitte ute å lese om sommeren? Kanskje, men det er ganske ait det også. Avslappende og fint! Også elsker jeg å leve meg inn i bøkene jeg leser, og lage mine egne bilder av personer og miljø. 

 

🌞 Flytte til Oslo!

Vi har blitt enige om å hente nøklene til leiligheten vår i Oslo enten 9. eller 10. august. Tenk det, det blir ikke en tur/retur flybillett på oss denne gangen, men en enveisbillett. Oslo, vårt kommende hjem for de neste tre årene. Mest sannsynlig!

 

 

Så, det er planene jeg har for sommeren foreløpig! I kveld skal jeg se på lillesøsters vitnemålutdeling, og deretter skal vi dra ut for å spise. Jeg ser fram til det, spesielt fordi jeg har mulighet til å pynte meg, haha. Har liksom ikke hatt noen spesielle grunner til å bruke kjoler eller gå for full glam makeup i det siste. Ha en fin dag videre!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg