Flyttinga er avklart

 

 

Nå er det helt 100% sikkert. Etter mye tanker og stressing har vi endelig fått avklart det viktigste spørsmålet. Ja, jeg og Mathias flytter til Oslo i august! Vi har bestilt flybilletter og avtalt med flyttebyrå. Jeg er så utrolig gira, spent, nervøs, stressa og lettet samtidig! Nå vet jeg med sikkerhet at vi flytter, jeg vet eksakt dato og har begynt å få det mye mer på plass med planene framover. Jeg har skrevet titalls med lister, blant annet huskeliste til hva som må gjøres før vi flytter, hva vi må kjøpe inn til leiligheten og hvilke datoer som er viktige framover. (Jeg elsker å skrive lister, så det gjør meg absolutt ingenting. Føler jeg har mye bedre oversikt og kontroll!)

Jeg kommer til å ha ca. fire dager på å “settle down” i leiligheten og nybyen fram til jeg begynner med skolen. Skulle så gjerne hatt litt flere dager for å ha alt helt på stell, men det er like greit å bare kaste seg i det også. På fire dager får vi gjort mye framgang med å innrede leiligheten med det vi trenger, så jeg tror ikke jeg trenger å bekymre meg så mye. Om noen lurer: Jeg skal studere Markedsføring og merkevareledelse på Høyskolen Kristiania. 

 


(Pride-looken min til Lipsticksquad! Flere bilder og detaljer kommer senere)

 

Gruer meg litt til flyttedagen da. Det blir nok en meget tårevåt farvel med lille Harstad og familien som vi ikke skal se igjen på noen måneder. Litt deilig blir det nok også, men jeg er dronninga av hjemlengsel, så det blir spennende å se! Det er bare litt over en måned igjen, så sitter vi på flyet. Enveisbillett for denne gang. 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg