Vi har vært sammen i tre år

 


 

I dag har jeg og Mathias 3-year anniversary! Vi har altså vært i et forhold i tre hele år. Det føles for oss ut som at det har gått ganske fort, men så er det jo egentlig en god stund når vi tenker på alt vi har vært gjennom i løpet av denne tiden, og ikke minst alle minnene vi har. Vi ser utrolig mye fram til å flytte sammen i august, for det har vært etterlengta ei stund nå! Det blir litt stas å ikke bare være kjærester, men også samboere. Vi har det veldig fint, og vi overnatter tross alt sammen hver eneste dag, så jeg tror ikke det blir noe problem å flytte inn sammen i ei knøttlita leilighet, haha. 

Det skal feires med et restaurantbesøk, og det ser jeg fram til, for jeg elsker å spise god mat! Været er ikke godkjent fra min side, så vi holder oss vel mest inne. Kanskje tar vi en Pokemon Go- runde rundt her jeg bor, for jeg har blitt litt hekta igjen nå som det er sommer, hehe… Det kjipe er at det er 10 grader ute, så det frister ikke veldig å være ute, men med Pokemon Go har man en liten unnskyldning! 

 

Throwback til tiden va vi ble sammen. Vær-kontrasten er stooooor for å si det sånn. Sommeren 2014 var den varmeste i Harstad noen sinne, tror jeg. Jeg husker iallefall at temperaturen en av dagene var den høyeste vi noen gang har hatt! 


 

4 kommentarer

Siste innlegg