Hvordan ser det ut et år fram i tid?

 

 

Det har vært mye flyttesnakk på bloggen, og mer skal det bli! Det er bare tre uker til vi flytter, og jeg har rukket å gjøre meg en del tanker angående å flytte til Oslo for å studere. Først av alt; hvordan ser mitt og Mathias sitt liv ut om et år? Hvilke venner har vi? Hvordan er det å studere? Hvordan er det å bo alene, og ikke minst sammen med hverandre? Hvilke rutiner har vi i hverdagen? Har vi forandret oss mye?

Jeg velger å tro at vi kommer til å forandre oss en god del i løpet av det første året. Vi blir kjent med nye mennesker, vi lærer ting på skolen, vi blir mer selvstendige og skal bo hjemmefra for første gang, og sist men ikke minst kommer vi til å leve i et annet miljø enn Harstad. Vi skal tross alt til en mye større by! Disse tingene kommer nok til å forandre oss litt. Kanskje ikke veldig mye, men litt. Jeg tror jeg kommer til å bli flinkere til å ta bedre beslutninger når jeg har vært mer selvstendig. I det sekundet vi vinker hadet til familien før vi drar avgårde til flyplassen, står vi på egne bein. Det er skummelt å tenke på, men også litt spennende å snart være nødt til å være helt selvstendig. Det kommer nok til å bli veldig utfordrende til tider, men man lærer tross alt best da! 

 

 

3 kommentarer
    1. Hanne: Genseren er fra Gina Tricot, kjøpte den i nettbutikk for snart et år siden. Men det kan hende den fortsatt er tilgjengelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg