Flyttestress

 

 

 

Jeg er ganske sliten nå. Jeg har for tiden mange flytteesker jeg holder på å gradvis fylle opp med saker og ting. Ellers driver jeg og gir bort, selger og kaster ting. Skrivepulten min med mildt sagt MYE oppbevaringsplass – er nå ryddet og tømt for alt jeg ikke trenger mer! For ikke å snakke om klesskapet. Jeg har brukt lang tid på å klare å kvitte meg med ting, men nå har endelig en søppelsekk med rundt 50 plagg blitt solgt! Jeg tror sånn seriøst jeg har halvert klesskapet, om ikke kvittet meg med mer enn det til og med! 

Det er to uker til vi drar, men gud så herlig det er å vite hva jeg skal ha med meg, og ikke minst er det herlig å se at rommet mitt tømmes for alt mulig rart. Vel, det ser jo ikke særlig ryddig ut akkurat nå med alle flytteeskene som står hulter til bulter og tar opp masse gulvplass! Likevel er jeg utrolig stressa og sliten for tiden, en flytteprosess tærer på altså. Det ble også litt krøll med flyttebyrået, som gjør at de leverer tinga våre dagen før vi selv flytter nedover. Problemet er at det er vi som må hente nøklene, og flybillettene kunne ikke endres grunnet fullbookede fly… Så, da må det også fikses! Ja ja, håper bare det ordner seg da. 

 

Nå har vi hatt godvær i Harstad de siste dagene, og det liker jeg! Nå holder jeg og lillesøster på å bake brownies, så skal jeg ha noen venner på besøk i kveld. Summer days are the best altså. 

 

2 kommentarer
    1. Det er spennende å flytte, men som du sier så blir det også litt stress. Forstår deg godt etter og ha flyttet er par ganger selv og kanskje om ikke veldig lenge igjen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg