A good veggie day

 

 

I dag har jeg kjøttfri dag, og jeg har spist sååå mye god mat! Til frokost spiste jeg oppskjært eple og banan, og til lunsj var jeg på et internasjonalt matmarked som er her i byen i noen dager. Der spiste jeg veggis-vårruller og et slags spyd med snurret potet krydret med karri. Det var utrolig godt!

Til middag laget jeg nachos med moste bønner, stekt løk og mais. Jeg hadde en veldig dårlig følelse på denne, og grudde meg nesten til å smake ettersom bønnene lukta helt grusomt da jeg åpna pakken. Men jeg ble veldig positivt overrasket, og jeg kunne lett ha klart å kutte ut kjøtt til nachosen for å ha moste bønner istedet! 10 kroner for bønner på Kiwi. Kjøttdeig for 45 kroner aint got shit. Jeg kan godt legge ut oppskrift ved senere anledning, selv om det er ganske lettvint! 

Vi rakk ikke å gjøre alt vi hadde lyst til på matmarkedet, så jeg, lillesøster og kjæresten min dro tilbake etter middag. Da kjøpte vi franske Crêpes, som er pannekaker. Min pannekake var fylt med nutella og banan, det var utrolig godt! 

 

Jeg gleder meg til å smake på mer veggismat etterhvert! I morgen skal jeg og Mathias på hytta deres på en overnattingstur, og ellers blir det pakking og litt sånt. Det ordna seg forresten med flyttebyrået, så jeg er utrolig letta og snaaart klar til å sende avgårde tinga våre! 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg