Hyttetur, men ikke helt som planlagt

 

 

Jeg og Mathias skulle som tidligere sagt på en overnattingstur til hytta deres. Det er utrolig fint der, og jeg ble fascinert av den nordnorske naturen. Den kommer jeg nok til å savne en hel del når jeg flytter! Jeg og Mathias gikk en tur mer opp i høyden for å få sett litt bedre utsikt, og gresset var så høyt at jeg fikk det over hele meg, og ikke minst var det borti ansiktet mitt. Ikke veldig bra med tanke på at jeg er allergisk mot gress… 

Da vi kom tilbake til hytta følte jeg meg veldig dårlig, leppa ble nummen og fikk to røde kuler der gresset hadde vært borti leppa, og nesa mi ble tettere enn tåka som lå over Harstad for et par dager siden. Det har enda ikke gitt seg helt, og jeg sov utrolig dårlig ettersom jeg ikke fikk til å puste ordentlig. Jeg skulle ønske det ikke ble sånn, for da kunne vi vært mer ute og gått flere turer. Jeg tror ikke jeg har reagert SÅ sterkt på gress før, og det overrasket meg at det ikke har blitt så mye bedre enda, for jeg har tatt både allergimedisinen og zyrtec, pluss allergi-nesespray og allergi-øyedråper. 

 


Haha, the struggle is REAL.
 


 

Vi er iallefall hjemme og slapper av nå, og denne dagen har vært dritt. Jeg er blakk, jeg kommer til å være blakk i lang tid framover, og jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal få det til å funke. Med en knust mobil som koster 2800 kroner å fikse, med et flyttelass for 2000 kroner, depositumet for leiligheta jeg må betale 7000 kroner for, and soooo on. Og sist men ikke minst er tanken på bilen så og si helt tom. Håper iallefall dere får ei god helg videre! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg