Bullet journaling

 

Jeg har bestemt meg for å starte med Bullet Journal! Dere som har lest bloggen min før har sikkert til nå skjønt at jeg elsker å lage lister, fargelegge, doodle og slikt. Ideen fikk jeg først av Lisabeth! Herregud så godt det er å sitte å lage lister og sider i den nye boka mi! Det gir meg ro i sjela, hahaha. Jeg er forresten fortsatt syk, og jeg begynner å bli lei. Feberen hadde jeg kun på torsdag, men nå er det kun magen som er vrang. Håper så inderlig det gir seg snart, for første skoledag er tross alt i morgen der vi har ei slags forelesning på fire timer. Ikke noe gøy med magetrøbbel da! 

 

Alle bildene er hentet fra Pinterest. 

 

Tilbake til det egentlige poenget med innlegget: Bullet Journal! Hva er egentlig det? For å være ærlig har jeg ikke det rette svaret, men det er iallefall ei bok man selv skriver og tegner i som inneholder lister, habit trackers, gjøremål og alt mulig. Jeg har funnet masse inspirasjon på Pinterest, og jeg kjenner jeg blir helt gal! Det er nemlig så utrolig mange ting jeg er gira på å ha med i boka, og jeg aner ikke hvor jeg skal starte. Jeg feila litt i starten, så nå er ting bare hulter til bulter. Skulle gjerne hatt ei større bok med litt hardere sider, for akkurat nå går en del av tusjen gjennom arket. Det er ganske irriterende for da blir det ikke en sånn orden jeg ønsker å ha, haha! Let me know om du vet om ei bedre bok til en ikke så altfor dyr penge! 

 

 

2 kommentarer
    1. Æææh, så artig 😀 Hvis du lure på ting angående bujo så kan du melde dæ inn i fb-gruppe, der postes det mye og e mange diskusjona om ting som f.eks hvilken bok som egentlig e den beste. Ser ut som om “Scribbles that matter” har de mest “hardføre” siden, sånn at bleeding og ghosting blir minimal, mens andre populære bøker e Moleskine, Leuchtturm og Nuuna. Moleskine får du kjøpt ho Norli, Leuchtturm får du kjøpt hos Tudos i Oslo. Nuuna og STM må du bestille fra utlandet trur æ. Ane ikke hvilken som e best tho, har ikke prøvd noen av dem sjøl :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg