Jeg gikk glipp av første skoledag

 

 

I dag gikk jeg glipp av første skoledag. Jeg hater virkelig å gå glipp av ting, viktig informasjon og ikke minst å møte de jeg skal gå i klasse med! Likevel kan jeg ikke skylde for mye på meg selv, for jeg kan jo ikke trylle meg frisk igjen. Å høre på at andre snakker i fire timer i strekk blir for meget når man sitter der med “omgangssyke”. Ikke minst kunne jeg jo ha smitta medelever (ingen har blitt smitta så langt, så jeg aner ikke…?) 

Jeg var hos lege idag, og jeg fikk som vanlig beskjed om å vente enda en uke for å se om det gir seg. Derfor håper jeg så absolutt at jeg blir bedre asap, for jeg haaater å ha omgangssyke, og man vil jo helst bli kvitt det med en gang. Så å vente en hel uke til når jeg allerede har venta i fem dager kommer til å bli tungt dersom jeg ikke blir frisk med det første. Heldigvis for meg har vi ikke noe mer skole før i neste uke, så jeg har enda flere dager på å komme meg igjen!

Nå får jeg bare trygle og be om at jeg blir bedre slik at jeg kan gjøre alle ærender som gjenstår, for vi har nemlig flere ting vi bør kjøpe til leiligheta. Vi planlegger med andre ord en ny Ikea-tur… Lord give me mercy. Jeg har mange ting jeg skal kjøpe, blant annet skolebøker til meg selv, tørkestativ, skittentøyskurv, søppelbøtter, kasseroller, en skrivebordlampe og mye mer. Ser veldig mye fram til å få alt på plass! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg