Gleden er å kunne lage enchiladas

 

 

 

Jeg kan gledelig meddele at jeg har blitt frisk!!! Magen har blitt bedre, og jeg slipper å holde meg i leiligheten 24 timer i døgnet. Ellers har vi fått litt mer ting i hus, som for eksempel hybelkomfyr, mikrobølgeovn, vannkoker, tørkestativ og litt forskjellig. Vi har tross alt vært uten komfyr i to uker, så vi har ikke kunnet laget noen middag i ovn. Vi ser altså veldig mye fram til å ENDELIG kunne lage enchiladas igjen. I kveld blir det!  

 

 

Ellers venter jeg på en stavmikser jeg har kjøpt, gleder meg til å lage smoothies! Med tanke på at jeg har veggisdag minst en dag i uka, kan jeg også prøve å lage hummus, falafel osv. I går ankom faktisk også Leuchtturm-skriveboka mi i postkassa, så nå skal jeg lage ordentlig Bullet Journal folkens! Jeg legger sikkert ut bilder og slikt etterhvert som jeg har fått tegnet og skrevet i den. 

 

Ha en fin fredag alle dere! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg