Min største drøm

 

Jeg har ikke egentlig nevnt hva jeg har lyst til å bli etter skolen (såvidt jeg kan huske), så jeg tenkte det var greit å gjøre det nå! Har fortsatt ikke blitt kjent med alle mulighetene jeg har etter endt studie, og jeg vet at det er veldig mange. Jeg studerer Markedsføring og merkevareledelse for de av dere som ikke visste det fra før. Min største drøm når det kommer til karriere og yrke er først og fremst å kunne jobbe med blogg. Jeg elsker å blogge, og det er virkelig drømmen! Problemet er at det skal mye til, og det er min største, men mest urealistiske drøm. Når jeg tenker mer realistisk er det markedssjef jeg vil bli! 

Jeg vet meget godt at det jeg er ute etter er en jobb der man ikke er i mye aktivitet som jeg var da jeg jobbet i restaurant. Stress kan jeg til en viss grad takle, men det kommer selvfølgelig an på omstendighetene. Sitter jeg på et kontor med en pc eller planlegger noe i gruppe er stress helt greit, men dersom jeg fysisk må løpe rundt og vite at om jeg er for treg eller at hvis noe går galt, er jeg nærmest “dødsdømt” og kommer til å bli kjeftet huden full av gjester. Det er ikke jobben for meg!

 

Nord-Norge har sin sjarm! Bildet ble tatt i juli.

 

For å være ærlig er jeg mer den rolige typen som liker å jobbe i ro og å planlegge, gjerne samarbeide med andre, samtidig som jeg får lov til å jobbe litt alene også. Jeg er klar over at en markedssjef-jobb også går ut på å yte service og å selge, men på en annen måte igjen. Aller helst vil jeg være digital markedsfører, og jeg vet at det virkelig er noe for meg! Jeg har så og si allerede bestemt meg for at “Digital markedsføring” skal være mitt valgfag til 4. semester. Med tanke på at jeg har blogget opp og ned i mange år, er det noe som interesserer meg veldig mye! Now you know. Blogg er den urealistiske drømmen. Markedssjef er en realistiske drømmen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg