Uken som gikk – Uke 37

 

 

Ukas høydepunkt:

I går kom et vennepar av meg, Mathias og vår venninne Emilie til Oslo for å være sammen med oss! Vi dro først på shopping, og på ettermiddagen dro vi til TGI Friday’s og spiste en god middag. 

Meg, Emilie, Ole, Nora og Mathias bak kameraet. 

 

Ukas nedtur: 

På mandagskvelden hadde jeg et angstanfall, og jeg sovna ikke før flere timer etter jeg hadde lagt meg. Det resulterte i at jeg våkna dritseint dagen etter og var for sliten til å dra på forelesning. 

 

Ukas cravings:

Smoothie bowl! Jeg har denne uken laget en del smoothie bowls, spesielt til frokost. Det er så utrolig godt. 

Smoothien består av frosne jordbær og blåbær, skogsbæryoghurt og eplejuice. Jeg topper med granola, kokos, honning og bananskiver. Det er favoritten min, til og med Mathias er glad i denne! 

 

Ukas innkjøp:

Uten tvil Subculture av Anastasia Beverly Hills (bilder og reviews kommer straks)! I går da jeg var i byen sammen med gjengen, kjøpte jeg blant annet et grått skjerf fra Monki, en kroppsskrubb og en hårmaske fra Lush, og ei yogamatte fra XXL! Jeg sier meg meget fornøyd med ukas innkjøp. 

 

Ukas opptur: 

At jeg fikk bytte klasse!!! Jeg ble overlykkelig og veldig overrasket, fordi jeg mottok en mail som først virket avvisende til klassebyttet, men helt til slutt i mailen stod det at de hadde kommet fram til at jeg skulle få bytte. 

 

Denne uka har vært fin, og neste uke gleder jeg meg masse til! I morgen vår vi utlevert vår første gruppeeksamen-oppgave og på onsdag kommer våre to beste venner fra Harstad for å være sammen med oss frem til søndag. Jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til den første eksamen, men jeg er nok mer spent! Ha en fin søndag videre, min består av pensumlesning (jeg slipper aldri unna). 

 

6 kommentarer
    1. Den smoothie-skåla så fryktelig god ut! Hva synes du om den hårmasken fra Lush (hvis du har prøvd den allerede)? Selv har jeg aldri kjøpt annet enn ansiktsmasker derfra, men håret mitt kunne trengt litt kjærlighet det også for å være ærlig, og jeg liker Lush veldig godt.

    2. EvaMartina: Smoothieskåla er heaven! Den hårmasken har jeg for første gang prøvd i dag (kun i røttene og hodebunnen) og røttene er utrolig myke nå. Vet ikke helt om den gjorde noe særlig forskjell, noe jeg føler er tilfellet med veldig mange produkter både til hår og hud 🙁 Jeg skal iallefall gi den flere forsøk for å se om den har noe langsiktig virkning også! Men jeg skal ikke legge skjul på at håret kjennes veldig mye mykere ut nå.

    3. Så sinnsykt koselig med besøk 😀 Angstanfall er noe dritt… Men jeg håper virkelig at det er bedre for deg nå! Smoothiebowlen så utrolig god ut, og jeg er skikkelig misunnelig for at du kan dra og se i en Lushbutikk! De har så bra produkter, herlighet :’) Monki har også skikkelig kule ting.
      Fantastisk at du fikk byttet klasse! Håper du trives bedre der 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg