Eksamen, nye sko og GoT

 

I dag har jeg ikke hatt noen forelesninger, og har jobbet med gruppeeksamen i flere timer i strekk. Det går fremover, men herregud jeg er sliten! Jeg kan iallefall gledelig meddele at jeg er ferdig med rundt halvparten av oppgaven min nå, og jeg har resten av uka på meg til å “ferdigstille” den før vi skal begynne å sette sammen og skrive ferdig hele oppgaven samlet. 

 

Det lille hjørnet på min side av kommoden. En kaktus (som begynner å visne…), en grønn plante og et bilde av mine to søte tantebarn!

 

Når jeg ikke leser, blogger jeg eller ser på Game of Thrones med Mathias. Vi har begynt med det, ja! Vi er på femte sesong, og det føles ganske kjipt å bare ha to sesonger igjen før vi må vente på nye episoder sammen med alle andre, haha… Jeg prøvde å se Game of Thrones alene for rundt tre år siden, men jeg syntes det var så utrolig innvikla og vanskelig å følge med på alle de forskjellige handlingene og personene. Men nå derimot, er jeg on fire!!! Det er et skikkelig avbrekk i hverdagen med tanke på at det krever at jeg følger med, i motsetning til for eksempel Keeping up with the Kardashians som jeg kan ha stående på i bakgrunnen mens jeg tenker og surrer med andre ting. 

 

Mitt andre lille hjørne på skrivepulten. En skrivebordlampe, enda en kaktus og en perm!

 

Jeg har forresten også kjøpt meg nye vintersko! De er… ROSA 💖 Jeg gleder meg til de kommer, og de er i følge beskrivelsen fôret, og derfor sikkert varmere enn de svarte jeg har fra før, i tillegg til av de går litt lengre over ankelen. 

Jeg har bestilt dem på Sportamore, og koster 599,-. Overhodet ikke ille for et par varme vintersko! De ble sendt i dag, så jeg gleder meg masse. 

 

Nå skal jeg lage smoothie til oss, så blir det et lite avbrekk (Game of Thrones) fra studiene! Ha en fin kveld videre. 

 

6 kommentarer

Siste innlegg