God natt

 

 

God kveld, eller kanskje jeg bør si god natt? Jeg skriver noen blogginnlegg til utkast akkurat nå, som med andre ord til si at jeg holder på med flere upubliserte innlegg. Et av dem er svært personlig, og jeg er veldig usikker på om jeg vil publisere det. Det forteller noe utrolig vanskelig og tungt som foregår nå for tiden, det er veldig personlig med andre ord. Samtidig føler jeg at det er et viktig innlegg. Både viktig for at dere skal forstå meg, og at dere kan åpne øynene for andre i samme situasjon. Jeg tror det lureste jeg gjør er å få noen andre til å lese gjennom det først. Eventuelt skal jeg bruke noen dager på tanken. 

Nok om dette hemmelighetsfulle innlegget det ikke engang er sikkert jeg vil dele med omverdenen! Jeg har helg nå, faktisk en veldig lang helg. I neste uke har jeg kun en forelesning! Det er vel en slags høstferie, og da kunne jeg jo dratt hjem til Harstad, men det er jo litt sent å bestemme seg for nå da… Jul, kjære jul. Kom fort! 

 

4 kommentarer
    1. Det er veldig tøft og modig å dele personlige tanker på internett. Det er ikke alltid andre forstår, men som du sier, det å skrive om det kan gi et bedre innblikk i hvordan å forstå det. Du må selvfølgelig være komfortabel med å dele noe så personlig, men kanskje det å dele hjelper på situasjonen?

    2. EvaMartina: Det er akkurat det jeg tenker! Det er også mye lettere for meg å skrive om noe som har skjedd før, og ikke noe som foregår NÅ, haha…

    3. Jeg merker selv å skrive om noe som har skjedd, er mye enklere enn når du står midt i det. Du får på en måte et litt annet perspektiv på situasjonen, tanker og følelser. Jeg blir utrolig inspirert av skrivingen din! 🙂

    4. Victoria Larsen: Det er sant! Det er jo lettere å sette ord på ting når det skjer i nuet, det er bare litt skumlere å publisere det, haha… Tusen takk, jeg blir inspirert av skrivingen din også <3 Ha en fin fredag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg