Weeknd

 

Tusen takk for responsen på gårdagens innlegg! Hver gang jeg skriver slike innlegg er jeg livredd etter å ha publisert det, og forventer masse hat og motgang. Det har utrolig nok aldri skjedd når jeg har skrevet slike innlegg, og faktisk er det sjeldent jeg får slemme kommentarer i det hele tatt! Det er jeg glad for, og jeg tror ikke jeg hadde taklet det heller. Når jeg først snakker om kommentarer, så legger jeg merke til at når jeg kommenterer tilbake til dere her på bloggen, blir emojis gjort om til masse spørsmålstegn???? Hahaha. Det er altså IKKE meningen at det skal stå spørsmålstegn bak kommentarene mine! 

 

 

I dag er det lørdag, og jeg har sovet veldig mye de siste dagene. Jeg har bestandig på alarm for å ikke sove for lenge, og i dag var det såvidt jeg klarte å komme meg opp klokken 10:30. What’s going on?! Uansett, i dag blir en skikkelig rolig dag. Jeg holder på å skrive et blogginnlegg i oppgave til en blogger-jobb via skolen, jeg og samboeren min skal lage hjemmelaget pizza i ettermiddag og gomle pizza, potetgull og sjokolade med gooood samvittighet mens vi ser Harry Potter. Forresten har både tantebarnet mitt, mamma og den andre bestemoren til tantebarnet mitt bursdag i dag! Syntes det er ganske spesielt, at på begge deres bursdager fikk de sitt første barnebarn i gave. 

 

Dagens smoothie, her-re-gud jeg elsker smoothie! 

 

Ha en flott dag videre alle sammen! For øyeblikket sitter jeg i senga og skriver på upubliserte blogginnlegg med litt The Weeknd (haha fordi det er helg, neida) på ørene. Jeg bare ser veldig veldig mye fram til mat senere idag, for sulten begynner å snike seg innpå. La tiden gå fort! 

 

4 kommentarer
    1. Mmm, hjemmelaget pizza høres skikkelig digg ut! Og smoothie! Og potetgull og sjokolade og Harry Potter også egentlig. Høres ut som om du har en bra lørdagsettermiddag/kveld i vente, rett og slett.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg