Uken som gikk – Uke 42

 

 

Ukas høydepunkt:

Fakkeltoget mot pels som var i går! Det har lenge vært på “bucket-listen” min å delta på det, og i år ble det. Jeg er positivt overrasket over at det var hele rundt 8900 mennesker som møtte opp i Norge! Tenk det da, så utrolig mange mennesker ønsker å fysisk vise at de er i mot pelsdyrnæringen. Vi gikk i toget og hørte på noen taler før vi tok veien hjemover, for vi var nemlig invitert til en innflytningsfest hos noen venner av oss. 

 

Det blir dessverre kun snapchat-bildet i dette innlegget! Men her har dere et bilde fra samlingen utenfor Stortinget i går etter toget. 

 

Ukas cravings: 

Jeg har hatt veldig mange cravings denne uka! Det har spesielt gått i middagsretter som enchiladas og pizza. Akkurat nå står pizzaen i ovnen, og jeg kunne ikke ha gleda meg mer! 

 

I går var jeg skikkelig masterchef, og kjørte på med biff, hjemmelagde marinerte potetbåter, grønnsaker og bernaisesaus! Blir ekstra sulten av dette bildet kjenner jeg. 

 

Ukas nedtur:

Etter innflytningsfesten, stod vi på Youngtorget for å finne ut hva vi skulle gjøre videre. Plutselig kjente jeg at jeg fikk ganske vondt i hodet, for det var nemlig en mann som dyttet til hodet mitt ganske hardt da han løp forbi oss. Helt uten mål og mening! Det var jo et åpent torg, og vi stod ikke i veien for han på noen måter. Jeg ble så sinnsykt forbanna, og jeg er sikker på at jeg hadde løpt etter han om jeg hadde reagert raskere, haha.

 

Ukas opptur: 

Eksamensoppgaven ble utlevert på fredag, og det er den siste gruppeeksamen vi har for dette semesteret. Jeg ble positivt overrasket over oppgaven, og det kunne vært mye verre. Jeg jobber denne gang på ei gruppe med to fra klassen jeg ikke kjenner i det hele tatt, og er skikkelig motivert til å gjøre det bra! 

 

Dette har også vært en god motivasjon! Jeg har ekstra lyst til å fylle dagene mine med hardt studiearbeid fram til jul, for da skal jeg hjem (det har jeg sikkert sagt tusen ganger nå). Jeg bare har så mye julestemning, og gleder meg noe sykt til jula i år! 

 

Selv om jeg har vært utrolig slapp og dårlig i formen denne uka, er jeg klar til å trø til i neste uke! Da kommer også bestevenninna mi fra Harstad hit, jeg gleder meg masse. Ha en fin dag! 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg