Harstad-besøk og en travel hverdag

 

 

Trenger jeg engang å ha halen mellom beina mens jeg beklager meg for at jeg ikke har blogget siden søndag? Ja jo, jeg gjør vel det. Jeg kan bruke som unnskyldning at vi har begynt med ny eksamensoppgave, og i tillegg at jeg har fått Harstad-besøk av min bestevenninne Lisa! Det har vært utrolig koselig å ha henne her i Oslo, og det er litt synd at jeg aldri ellers utforsker den egentlig ganske flotte byen jeg bor i. Jeg er jo ganske blessed med fine parker og bygninger, gode muligheter til å dra på arrangementer og konserter, fine shoppingmuligheter overalt og ikke minst et studie de ikke har så mange andre steder i Norge. 

Mens Lisa har vært her, har vi blant annet kjøpt oss hver vår jakke på Zara, vært innom Lush to ganger, hatt photoshoot i den botaniske hage, vært på museum og generelt vandret litt rundt. For å si det sånn så er jeg ganske blakk nå, haha. Men men, det er jo ikke hver dag man får storfint besøk eller hva? 

 

Et bilde av Lisa og meg tatt i den botaniske hage i går.

I dag har vi vært på Astrup Fearnley museet, og senere laget vi taco og så to episoder av den nye sesongen til Stranger Things! Jeg er så sykt hekta, og jeg gleder meg vilt til å se resten. Jeg og Mathias kommer til å binge-watche alt i løpet av helga, garantert. Vi har forresten nettopp kommet inn døra etter å ha fulgt Lisa til togstasjonen. Nok en gang føles det skikkelig tomt! S A D B O I

Jeg ser henne jo til jul da, men det er enda 56 dager til. Heldigvis tror jeg tiden kommer til å fly fram til jula. Nå er det jo bare litt over to uker til jeg fyller 20 år, og etter det har jeg massevis av eksamener å konsentrere meg om! 

 

8 kommentarer

Siste innlegg