Litt glad i Lush?

 

 

Her er produktene fra Lush jeg har akkurat nå: 

 

Jeg bare ELSKER Lush sine produkter, spesielt fordi de kun er laget av naturlige ingredienser. Lush har noe for alle, og er absolutt verdt å sjekke ut! 

Jeg klarer faktisk ikke å komme med noen favorittprodukter fordi jeg liker alle kjempegodt, men jeg kan anbefale Bubblegum leppeskrubb, Breath of fresh air toner og Rub Rub Rub kroppsskrubb til alle uten å vite noe om hudtype og slikt. Spør meg gjerne om noen av produktene jeg har! Ellers kan du kikke på lushnorge.no eller lush.com for å lese mer om produktene. 

 

Proud mama

 

Jeg har testet ut flere produkter, og da spesielt ferske ansiktsmasker. Jeg har prøvd Oatifix, Catastrophe Cosmetic, Cupcake og den jeg for øyeblikket prøver heter Brazened Honey. Jeg har før brukt opp en krukke med Mask of magnaminty (som ikke er fersk), og fikk nå en gratis på grunn av at datoen utgår om ikke så altfor lenge! Det er ikke noe utfordring for meg å bruke opp produktet i tide akkurat, hahaha… Dessuten blir Mathias med på spa av og til etter mye masing fra min side!

De ferske ansiktsmaskene har kun en holdbarhet på litt over en måned, og må stå i kjøleskap! Selv om det for noen kan være irriterende, er det for meg bare en bekreftelse på at det er skikkelig flotte og naturlige produkter som kan brukes flere ganger i uka. Jeg er forresten litt sånn at jeg vil prøve forskjellige produkter før jeg finner “the one and only”, og foreløpig har jeg blitt veldig glad i de ferske ansiktsmaskene Cupcake og Oatifix. Jeg har selvfølgelig flere jeg har lyst til å prøve før jeg bestemmer meg da! 

 

 

4 kommentarer
    1. Haha, det var litt av en samling! Jeg også elsker produktene deres, selvom jeg ikke har like mye på lager som deg riktignok, hehe. I hvilken sammenheng pleier du å bruke Breath of fresh air?

    2. EvaMartina: Jeg bruker den etter hver gang jeg har renset huden! Noen ganger hender det også at jeg bruker den tilfeldig gjennom dagen om jeg ikke har sminke på huden og er varm/svett eller bare trenger noe refreshing, haha.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg