Gå vekk, please

 

 

 

Dumme forkjølelse. Når skal du forsvinne?! Jeg er tett i nesa, hoster og har en konstant ekkel smak i munnen. Jeg føler meg tung og sliten hele tiden, og jeg er veldig klar til å begynne å føle meg i god form igjen snart! Anyways, det ordnet seg i går med flybillettene. Jeg snakket med DNB tidligere idag og de bare “det er du som har prøvd å betale på Norwegian veldig mange ganger i går kveld, ja?” og jeg bare “hehe…“. Da er iallefall kortet mitt fullt brukbart igjen, for grunnen til at det først ikke gikk an å betale var fordi Norwegian var nede, og deretter ble kortet mitt sperret på grunn av antall forsøk på å betale… Så da drar jeg og Mathias hjem til Harstad fire dager før vi egentlig skal! Vi får da være der i 15 dager, og det er jeg utrolig glad for. Jeg trenger virkelig å ta det helt med ro i jula og ikke stresse med å få møtt alle sammen på kort tid! 

Det jeg derimot begynner å stresse med er gruppeeksamen vi holder på med, for pensumet nærmer seg slutten og alle de andre eksamenene er rett rundt hjørnet. Det eneste jeg kan gjøre er å prøve å roe meg ned, men det er jo ikke alltid så lett! Jeg fyller (endelig) 20 år om fem dager, og jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre. Har en countdown-app på telefonen der datoen er lagt inn, og det er det. Tror skolen tar all glede fra meg altså. Haha, neida. Jeg må bare huske på at dette her ikke er obligatorisk, og jeg har valgt det helt selv for å kunne bli det jeg har lyst til! 

 

6 kommentarer
    1. Følern med alt bank-styret, har fått kortet mitt sperra 2 ganger hittil i år, og det er skikkelig pain in the ass. Litt morsomt at de skjønte at det var deg når du ringte da, hehe.. God bedring med forkjølelsen!

    2. God bedring å håper du snart blir bedre. Er skikkelig irriterende når forskjølelsen først har satt seg så blir den sittende lenge… Så bra det ordnet seg!:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg