Birthday Celebration

 

På fredag hadde jeg en fin dag! Jeg dro på shopping med ei venninne fra Harstad som er i Oslo i helgen, og deretter feiret jeg bursdagen min. Jeg, Mathias og tre venninner dro først på The Nighthawk Diner for å spise middag, så til leiligheten vår for å ha vors og deretter byen! Det var første gang jeg fikk dratt ordentlig ut her i Oslo, og det var kjempegøy. Jeg ble litt (veldig) full, noe jeg vanligvis ikke er så stor fan av. Det var likevel greit å slippe meg litt løs, for det skjer jo ikke så veldig ofte! I går merket jeg det derimot godt på formen, og jeg lå så og si kun i senga hele dagen. Det er ikke hver dag man fyller 20 år, eller hva? 

 

My girls and me

 

Nå ser jeg litt RuPaul’s Drag Race mens jeg slapper helt av, og planen er å hente Too Good To Go hos en kafè i kveld! Fredag var uten tvil veldig gøy og koselig, men det blir mildt sagt lenge til neste gang. Jeg kjenner tross alt fortsatt at formen fortsatt ikke er helt på topp. Det kan også skyldes at jeg nettopp spiste ostekake da… Jeg laget den på torsdag, og nå stresset jeg litt med å spise den opp før den blir dårlig! Ellers har jeg sett opptak av en forelesning idag fra forrige uke, og er nå klar for oppsummeringsøkter i alle fag neste uke. Det blir de aller siste forelesningene vi har før eksamen, og jeg er ganske nervøs ovenfor eksamenene vi ikke får ha pensum tilgjengelig på! Men jeg må komme meg gjennom det uansett hva, så det er bare å begynne å øve. 

Håper dere har hatt ei fin helg, og at dere får en fin kveld videre! 

 

6 kommentarer

Siste innlegg