Redrum

 

 

You all know I’m a sucker for Jeffree Star Cosmetics! I dag ankom de to leppestiftene Redrum og Wifey i postkassa da de var en bursdagsgave fra kjæresten. Jeg var rett og slett bare nødt til å sminke meg idag for å teste ut den ene av den, så i dag ble det Redrum på leppene. Jeg elsker fargen, og røde lepper er utrolig fint! Tror seriøst at Jeffree Star Cosmetics er et av de eneste merkene jeg kommer til å kjøpe matte leppestifter av, for jeg er storfornøyd med alle fem varianter jeg har til nå. Jeg bestiller mine fra Beautybay, en engelsk nettbutikk. Pass på tollgrensa som er 350,- (inkludert frakt) om dere bestiller fra utlandet! Er ikke noe særlig gøy å få seg en regning i overraskelse, noe som heldigvis ikke har skjedd meg enda fordi jeg er veldig påpasselig med summen. De siste gangene har det vært gratis frakt da, og disse kom på en uke nøyaktig! 

 

Fargen Redrum! Gleder meg til å teste ut Wifey også som er en litt mørkere rødfarge og mindre “knæsj”. 

 

Nå blæster jeg litt The Weeknd, og er klar for å lese pensum fra forrige uke! Dessuten klør det i fingrene etter å begynne å lage julesider i Bullet Journalen min, så det står også på planen i kveld om jeg rekker. Ha en fin mandag videre! 

 

6 kommentarer

Siste innlegg