Black friday got me f… up

 

 

Black Friday? More like blakk friday… Det er jeg nå iallefall! Eller, jeg tror jeg klarer meg sånn ca. akkurat fram til neste stipend. Jeg var på Storo-kjøpesenteret idag sammen med Anja, og vi var der i 3-4 timer eller noe sånt, så dro vi en tur til sentrum og fortsatte handlingen der i nesten 2 timer. Det ryktes at det ikke bare svir i lommeboka, men også i føttene! 

 

 

Jaja, jeg har iallefall kjøpt ting som trengtes! Jeg kan vise alt sammen på bloggen imorgen. Jeg er rett og slett for sliten til å ta bilder nå, og dessuten har kjæresten min laget brownies (uten min hjelp) og en film står klar på TVen! Ser veldig mye fram til denne helgen med KUN avslapning før eksamenperioden starter, med ny eksamen hver uke framover, helt til vi reiser hjem til Harstad. Imorgen står hjemmelaget pizza på menyen, og jeg gleder meg allerede! 

Ha en fin helg alle sammen! (Og stor creds til deg som har jobbet i en butikk med Black Friday-tilbud idag

 

8 kommentarer

Siste innlegg