Don’t stress, do your best

 

I dag er en av de mest produktive dagene jeg har hatt på lenge. Til tross for at jeg stod opp to timer senere enn jeg skulle, har jeg vært hos psykolog, handlet, tørket støv, tatt oppvask og lest til eksamen vi skal ha på fredag! Jeg skal selvfølgelig ikke gjøre noe annet å lese resten av kvelden, hele morgendagen, onsdag og torsdag. Det blir gøy det… 

Forresten, når jeg leser eller jobber med skolearbeid er jeg helt avhengig av å ha Spotify-lista “Piano in the background” spillende mens jeg holder på. Det er dagens studietips fra meg! Men helt egentlig, mitt viktigste “tips” til eksamen er: det er ikke verdens undergang om du ikke får en A. Det er gøy å få toppkarakterer, ja. Men om du sliter med eksamenangst, er det ikke lurt å stille for høye krav til deg selv. Og ja, jeg vet at det er vanskelig. Jeg gjør det jo selv! Nå er jeg ikke akkurat noen eksamenekspert, men jeg kan si at det er lurt å bruke tiden, og med det mener jeg ikke at du ikke skal gjøre noe annet om dagene enn å lese. Jo tidligere du starter, jo bedre. Det er utrolig stressende å repetere store mengder fagstoff i siste liten! 

 

Slenger med et par uker gammelt bilde i dårlig kvalitet av meg som lager quesadillas. Det er drømmen akkurat nå. 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg