Elsk-hat

 

Jeg hater faktisk eksamen, men samtidig er det ganske greit å bli “pressa” til å lære seg ting. Etter to uker sitter jeg faktisk med så mye mer kunnskap enn jeg har gjort på et par måneder! I morgen har vi eksamen i markedsføring, og jeg er overraskende rolig. Jeg tror jeg har kommet til det punktet der jeg innser at det faktisk ikke er vits å øve mer, for noen ting i pensum ligner svært mye på hverandre, men kan bety forskjellige ting. Noe blander jeg, og noe husker jeg rett og slett ikke svaret på når jeg prøver å svare på repetisjonsspørsmål uten fasit foran meg. Jeg kan iallefall trøste meg med at jeg har øvet og lest mer enn nok! Får jeg ikke en god karakter, skal det iallefall ikke stå på innsatsen. 

I dag tok jeg et lite avbrekk fra lesing og pugging, for jeg tok nemlig toget til Gardermoen for å møte pappa i et par timer før han skulle fly videre på ettermiddagen. Det var utrolig koselig! Vi spiste pizza på Peppes og satt der en god stund. Heldigvis ser jeg hele familien igjen om 12 dager, og jeg ser utrolig mye fram til det! Etter imorgen har jeg bare to eksamener igjen, og de er ikke så ille med tanke på at den ene er en skriftlig individuell hjemmeeksamen i 48 timer! Det klarer jeg nok, selv om det skal sinnsykt mye jobbing til der også. 

 

Det blir en liten Snapchat-kollasj fra de siste par dagene! 1. Jeg fikk prøvd leppestiften Wifey fra Jeffree Star Cosmetics for første gang. Jeg elsket den! 2. Jeg var på RuPaul’s Christmas Queens juleshowet på søndag med ei venninne, og jeg ble helt sykt starstruck når jeg så min favoritt-dragqueen ever: Sharon Needles! Jeg bare til venninna mi “FY-FAEN!!!! HERREGUD????”, mens jeg gapet og holdt hånda over munnen, hahaha. 3. Fra idag på Gardermoen, følte det var litt kjipt å ta toget tilbake til Oslo for å ha eksamen når jeg kunne tatt fly hjem til Harstad… 4. Ja, teksten på bildet sier seg selv. Jeg får bare trygle og be om at det ikke blir noen spørsmål som omhandler akkurat det der! 

 

I kveld tror jeg at jeg skal ta buss eller t-bane til stedet vi skal ha eksamen på, for jeg har nemlig aldri vært der før. Det er både betryggende og greit å vite med sikkerhet hvor det er sånn at jeg ikke stresser meg ihjel imorgen tidlig! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg