Vinner jeg ikke, så saksøker jeg

 

 

Det er nå seks dager igjen til jeg offisielt har tatt juleferie og er på vei hjem til Harstad! I morgen har jeg min tredje eksamen som er en hjemmeeksamen på 48 timer. Jeg får altså to dager på å skrive en oppgave som blir tilgjengelig i morgen tidlig. Jeg er ikke nervøs ovenfor den i det hele tatt, og det er jo et godt tegn med tanke på hvordan det har vært med de tidligere vi har hatt i desember! Når den er over, er det kun en eksamen som gjenstår. Den skal foregå på skolen, og den er jeg litt mer stressa over. Heldigvis kan jeg mesteparten av pensumet sånn høvelig godt, så helga blir ikke helt stress med skippertak og hard pugging! 

Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg ser fram til å tilbringe 15 dager i hjembyen min! Det blir så herlig å ikke ha noe som helst skole å tenke på i løpet av den tiden. Bare 15 dager med avslapping og hyggelige stunder med familien og vennene mine! Jeg har faktisk allerede begynt å grue meg til å dra til Oslo igjen, men den tid den sorg. 

 

 

Ellers har jeg meldt meg på sikkert 30 julekalendere, så om jeg ikke vinner noe blir jeg helt sykt skuffa, haha… Det ser forresten dårlig ut med flaxloddkalenderen foreløpig, men det er enda 12 dager igjen med skraping, så det er jo en liten sjanse! Tittelen er forresten bare tull til de som ikke skjønte det. Ha en fin kveld videre, og lykke til med hva enn dere skal gjøre i morgen! 

 

4 kommentarer
    1. Ikke tenk på at du skal hjem til Oslo igjen når du har kommet til hjembyen din, tenk heller på at du skal være der der og nå å leve i nuet 😀 <3 Masse lykke til med julekalendere, får håpe du får litt vinnerglede! hehe.

    2. Buroyfoto: Tusen takk <3 Jeg fikk faktisk vinnerglede idag! Jeg vant en timers sminkekurs med Inglot, så jeg er veeldig fornøyd 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg