Drømmestudent?

 

Jeg skjønner at dere er veldig lei av at jeg snakker om skole og eksamen, men altså… KAN IKKE MANDAG KOMME NÅÅÅ?! Jeg ønsker mer enn alt i verden å bare si opp skoleplassen, pakke flyttelasset og kjøpe en enveis flybillett til Harstad! Haha, neida. Så ille er det ikke, bare litt… Den psykiske tilstanden jeg er i gjør at jeg egentlig ikke er klar til å studere, så jeg kan være stolt over at jeg gjør det likevel! Så, dere skjønner sikkert at jeg er ufattelig sliten nå. Mandags kveld er jeg og samboeren min heldigvis hjemme i Harstad i femten dager for å feire jul, så jeg får forhåpentligvis samlet meg litt opp før et nytt semester starter. 

Selv om det kun er èn eksamen igjen om to dager, har jeg kommet til et punkt der jeg ikke klarer å så mye som se på eller være borti ei pensumbok til. Jeg orker faktisk ikke! For nå er jeg så lei av skole at jeg vil kaste opp, og å vite at jeg har en del pugging foran meg gjør ikke saken særlig mye bedre. 

 

Jeg må bare beklage for at jeg ikke har tatt noen som helst nye bilder i det siste! Dessverre har jeg stressa så mye at jeg har fått skikkelig mange kviser i ansiktet, og det gjør veldig vondt. Det frister ikke særlig mye å ta “fine” bilder da. Dette bildet representerer egentlig meg akkurat nå. Med kofferten i bakgrunnen og veldig klar til å reise! 

Vi har faktisk tatt fram koffertene idag, og derfor føles det mer ekte at vi skal dra snart! Jeg er faktisk veldig glad i å pakke, planlegge og organisere. Hadde tatt dem frem for minst ei uke siden om vi hadde hatt ei større leilighet, haha.. Det er jo riktignok en hel del ting jeg enda ikke kan pakke ned fordi det skal bli brukt i løpet av de to neste dagene, som for eksempel toalettsaker, sminke, PC osv. 

 

Jeg kan ikke love at jeg blogger noe før vi drar, og isåfall; vi blogges fra Harstad! God natt. 

 

4 kommentarer
    1. Stå på! Jeg har eksamen på torsdag. Det er altfor lenge til, men samtidig trenger jeg mer tid. Aller helst vil jeg bare ha juleferie nå. For det skal bli så fantastisk med ferie! 😀

    2. Håper du får det supert i Harstad <3
      Utrolig synd at du egentlig ikke er i stand til å studere, men fysøren så bra at du gjør det allikevel, det er tøft! Men ikke slit deg helt ut, da <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg