En fantastisk helg

 

I går hadde jeg det fint! Jeg dro ned til byen på Inglot for å få en gratis veiledningstime i festsminke (jeg vant i adventskalenderen til Arkaden kjøpesenter). Etter det møtte jeg Anja, og vi dro på en skikkelig koselig liten burgercafè som het Ett Sted. Vi spiste burgere og søtpotetfries, og det var veldig godt! Grunnen til at jeg også var så fornøyd i går var fordi vi fikk storstipendet. Dermed er semesteravgiften på 33 000 kroner (!!!) betalt, flybillettene hjem til Harstad i påsken er bestilt og et par nye ting er kjøpt inn! Jeg kjøpte blant annet en foundation og en concealer fra Inglot, tea tree oil fra The Body Shop og et par øredobber fra Glitter. 

Det jeg mangler nå er en eller to grønne planter, og romduft fra Kremmerhuset. Jeg har så lyst til at det skal lukte godt når jeg kommer inn i leiligheten, pluss at de fra Kremmerhuset ser fine ut også! Til de som ikke vet hva jeg mener, så er det en “parfymeflaske” som inneholder duftolje med lengre pinner som stikker opp av flasken som sprer lukta ut. 

 

 

I dag våkna jeg veldig sent til å være meg, og jeg ble ærlig talt ganske skuffet fordi jeg har lovet meg selv å begynne å stå opp skikkelig tidlig hver dag. Nå er det bare å prøve å snu døgnet igjen! Om et par timer skal jeg og Mathias ut for å spise med tanten min igjen, og det gleder jeg meg masse til. I morgen har jeg planlagt å ha en spa-dag, nyttårsforsett vet dere! 

Forresten satt jeg og Mathias i vinduskarmen vår i går kveld, vi skrudde av lysene og satt i hver vår kant og så på utsikten mens vi snakket om alt og ingenting med pianomusikk i bakgrunnen. Jeg ser for meg at det er sånt man gjør når man er voksen, og sitter med et glass rødvin i hånda, haha. Det var uten tvil veldig koselig og avslappende, og jeg er evig takknemlig for den brede vinduskarmen vår som vi kan sitte i, og ikke minst den fantastiske storbyutsikten vi har! Det er noe helt eget å sitte der på kvelden med en kopp te og glane utover. 

 

Et bilde fra i går kveld i vinduskarmen. Jeg drev og viste Mathias polaroidbilder. Jeg er forresten på god vei til å bli flinkere til å ta bilder med polaroidkameraet mitt! I går tok jeg et bilde og idag tok jeg et til. Snart kommer de nye filmene jeg har bestilt fra Ebay som er i svart-hvitt! 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg