Today is my day

 

Jeg startet denne dagen med å føle meg skikkelig dritt. Ikke vet jeg hvorfor, jeg bare følte meg kald, hadde skyldfølelse og var smålig deppa av en eller annen grunn. Etter en telefonsamtale med psykologen min der vi snakket om noe “stort” som kan løses, steg humøret mitt så utrolig mye! Jeg skal både få søkt om tilrettelegging av eksamen (pga min ganske ekstreme eksamensangst) og i tillegg få søkt om ekstra støtte i stipend hver måned med tanke på at jeg ikke er eller har vært i stand til å jobbe ved siden av skolen. Dersom jeg hadde jobbet ved siden av, hadde det gått veldig hardt utover studiene, og det ønsker jeg så klart ikke. Det er en stor nok utfordring i seg selv å studere, så å legge til noe ekstrajobb ved siden av, hadde jeg absolutt ikke greid. Jeg merker at økonomien ofte ikke strekker helt til, og det hadde hjulpet så ufattelig mye med det lille ekstra hver måned. 

 

 

I går hadde jeg årets første forelesning i faget Markedsrett og etikk. Det gikk helt greit! Faget er i seg selv ganske vanskelig og kjedelig, men med en bra foreleser virker det som at det kommer til å bli mer spennende. Jeg kjøpte også ei oppgavebok “skreddersydd” til akkurat dette faget, selv om det ikke var obligatorisk å ha den. Jeg gjorde det rett og slett for at jeg skal få mer utbytte av faget, og ikke minst trening i å gjøre oppgaver. Studentpoeng til meg! 

Ellers har jeg endelig fått kjøpt romduft fra Kremmerhuset! Nå lukter leiligheta mango & peach, haha. Så mangler det bare en grønn plante! Jeg føler bare at mange brikker har falt på plass, og at alt ordner seg. Det er en av de beste følelsene! Nå skal jeg og Mathias straks lage pannekaker, ha en fin ettermiddag og kveld videre. 

 

6 kommentarer
    1. Bra du skal søke om tilrettelagt eksamen, håper du får det 🙂 Det er ikke morsomt at en dag starter slik at man føler seg helt dritt, håper dagen blir bedre i morgen! 🙂 ps: ja, jeg sto kanskje 6-7 meter fra det så 70-300mm objektiv er jeg ganske fornøyd med 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg