Jeg er overlykkelig!

 

HALLO!!!! Folkens!!!! Jeg har nå fått karakterer i alle fagene fra første semester, og gjett hva? Jeg har fått en C, to B’er og en A! Faktisk kan jeg nesten ikke tro det, og jeg trodde at det hadde gått mye dårligere! Da jeg fikk min aller første A idag, holdt jeg på å begynne å gråte, for jeg trodde innerst inne at jeg akkurat hadde bestått, eller at det høyeste resultatet ville vært en D isåfall. Med andre ord har jeg fått en firer, to femmere og en sekser! Det er det sykeste jeg har opplevd på skolen med karakterer siden andreåret på videregående, haha. 

Det aller rareste er at i det faget jeg fikk A på eksamen i, var på en måte todelt. Det heter forhandling og påvirkning, og jeg var ikke på en eneste forelesning i forhandling, kun påvirkning! Alt i forhandling gjorde jeg selv på egenhånd, og jeg er virkelig sjokkert over at det endte opp så bra med tanke på at vi nesten kun fikk forhandlingsspørsmål på eksamen. Jeg kommer så klart ikke til å gjøre det igjen altså, men jeg er helt målløs over resultatet! 

 

 

Jeg kan ikke si annet enn at jeg nå har lov til å være skikkelig stolt over meg selv, og at jeg skal feire i dag! Jeg skal feire med å ta meg en tur til byen alene (gruer meg) for å kjøpe ei ansiktsmaske og ei flaske vin. I tillegg står tandoorigryte på menyen idag, så jeg har virkelig noe å se fram til! 

 

6 kommentarer
    1. Wow, gratulerer! Ut ifra det jeg leste på bloggen din i høst så la du jo mye arbeid i det, så det var nok vel fortjent! c: Og bra motivasjon til det nye semesteret, vel?

    2. EvaMartina: Tusen takk! Jo, jeg jobbet ganske mye med skolen, så nå vet jeg hva jeg bør gjøre og ikke gjøre. Er kjempemotivert nå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg