Takknemlig

 

Takk for den fine responsen jeg fikk på gårdagens blogginnlegg! Hensikten med innlegget var å få psykisk helse mer fram i lyset, og i tillegg strekke ut en hånd og snakke for flere av de som sliter med sosial angst. Når jeg skriver om psykiske vansker, er det gjerne dette som er hensikten hver gang! 

Denne uka har gått veldig raskt, og jeg kjenner at jeg gruer meg litt til den neste. Jeg blir nemlig dødssliten bare av en forelesning, og sliter virkelig med å konsentrere meg den siste halvtimen. På onsdag skal vi ha to forelesninger etter hverandre, i det samme faget. Det blir en utfordring, helt klart! Heldigvis er faget markedskommunikasjon, og det har jeg jo stor interesse for. 

 

 

Denne helga slapper jeg av, og det blir herlig. Jeg går rundt og tror at det er lørdag i dag, også blir jeg like overrasket hver gang jeg innser at det bare er fredag! Tidligere var jeg og Mathias på Cocoa-kafeen som ligger i nærområdet. Jeg har hatt lyst til å dra dit igjen kjempelenge fordi jeg ikke prøvde ut kakaoen første gang jeg var der, og hva tror dere jeg gjorde i dag? Jeg drakk smoothie der… Haha. Neste gang da! 

Jeg dro ikke til byen tidligere i dag, så jeg gjør det enten i kveld eller i morgen. Ellers har jeg hatt en utrolig bra uke. For det første fikk jeg kjempegode karakterer i fagene fra 1. semester, jeg fikk et tips om at jeg kunne søke om ekstra stipend og jeg skrev blogginnlegget om sosial angst i går som nådde ut til mange! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg