Jeg støtter NOAH

 

 

Jeg ble medlem i NOAH for rundt et år siden. Det betyr at jeg betaler et månedlig beløp i støtte, som nå er 50,- per måned. Selv om det ikke er mye, så er litt bedre enn ingenting! Grunnen til at jeg støtter NOAH er fordi jeg er opptatt av dyrevern og dyrevelferd. Noen vil kanskje si at det virker dobbeltmoralsk av meg med tanke på at jeg spiser kjøtt. Jeg ønsker kanskje å bli vegetarianer en dag om jeg klarer det. Foreløpig kutter jeg ned på kjøttinntaket, og er bevisst på det. Det er dessuten sunt for kroppen og miljøet også! Jeg har minst en kjøttfri dag i uka tross alt, og det kommer jeg til å fortsette med om jeg så skulle finne ut at jeg ikke vil bli vegetarianer en dag. 

 

Fakkeltog mot pelsindustrien oktober 2017. 

 

Det jeg også har mye fokus på er at jeg er imot pelsindustrien, dyr på sirkus og dyretesting. Ikke minst også at jeg ønsker at det skal innføres flere dyrepoliti rundt i Norge. NOAH har mange forskjellige saker innenfor dyrevelferd de jobber for, og imot! Neste lørdag skal jeg for eksempel møte opp på markeringen mot skyting og utrydding av ulv utenfor Stortinget. Jeg håper du som bor i Oslo også vil møte opp på det! Les mer om arrangementet på Facebook HER. 

 

Bildet er lånt fra selve arrangementet. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg