Mitt beste lunsjtips

 

 

I ettermiddag har jeg bakt fylte horn! Fyllet består av noe så enkelt som ost og skinke. Jeg brukte oppskriften fra matprat.no HER! Det kjipe er at jeg hverken hadde kjøkkenmaskin, slikkepott, noe å røre sammen deigen med eller kjevle… Jeg fikk det til å gå uansett da, heldigvis. Dessverre hevde de aaalt for lenge fordi jeg (så klart) klarte å glemme av tiden, men jeg håper de blir gode for det om. Da jeg og Mathias kom inn døra merket vi at det nesten luktet øl her inne (pga gjæret) istedet for romduften som jeg hadde forventet å lukte, så kom jeg på at “faen, deigen er sikkert gigantisk nå”, og det var den. 

 

My babies

 

Stolt over mitt flotte verk, neida… Joda. 

 

I kveld skal jeg kose meg med en episode Riverdale, et horn eller to, Fanta Lemon, og den hersens oppvasken som gjenstår. Jeg trygler og ber om at hornene ble litt gode i det minste, med tanke på all energien jeg har brukt på å bake dem! 

I all hovedsak bakte jeg disse for at jeg skal ha en litt mer spennende skolemat når vi har lange skoledager fremover. Både for å spare penger og for å spise noe godt! Anbefaler å lage fylte horn, fryse ned og ta opp når du trenger. Selv om det aller beste selvfølgelig er å spise dem fersk! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg