Hei, igjen

 

Beklager altså, nå begynner det å bli en stund siden jeg oppdaterte bloggen sist! Jeg har rett og slett både hatt mangel på tid og kreativitet, så da vet dere det. Selv om jeg ikke har noen gøyale innlegg på lur, vil jeg likevel si “hei, jeg lever, men skolen er stress”. Siden sist jeg blogget har jeg fått innvilget tilrettelagt eksamen for hele studietiden jeg har igjen på Høyskolen Kristiania, noe som er veldig greit i og med at jeg slipper å søke om ny tilrettelegging hvert semester. Da er iallefall det i boks! 

Selv om jeg ikke har vært på skolen hver eneste gang det har vært forelesninger, har jeg møtt opp sikkert dobbelt så mye som jeg gjorde det forrige semesteret, og det er en bra start! 

 

Det sier seg kanskje også selv at jeg ikke har tatt noen nye bilder av meg selv i det siste, så jeg slenger nok en gang med et fra nyttårsaften. 

 

I kveld står pensumlesing på planen, og i morgen skal jeg begynne å jobbe med et arbeidskrav i forbrukeratferd. Jeg holder fortsatt på “målet” om at jeg prioriterer å jobbe med skolen i ukedagene, og tar fri i helgene. Nå som vi har hatt noen tøffe skoleuker er det greit å få en skikkelig pause hver helg. Neste uke er den siste uka med fullt kjør og mange forelesninger, så blir det litt roligere fremover. Det er helt greit for min del, for vi får nemlig utdelt to hjemmeeksamener til! Med andre ord har jeg da fire store innleveringer å jobbe med til en tidsfrist. Ønsk meg lykke til… 

I morgen skal jeg også til min første terapitime, og jeg kjenner at jeg virkelig trenger det. Jeg har ikke følt meg særlig bra psykisk de siste dagene. Eller, det blir ikke akkurat en ordentlig terapitime fordi jeg på en måte skal utredes på nytt. Jaja, jeg vil bare komme meg i gang så fort som mulig! Ha en fin kveld videre. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg