Dette skjer i februar

 

Velkommen februar! Litt sent ute kanskje, men men. Jeg ønsker gjerne å fortelle dere hva februar måned skal inneholde for min del!

 

Ullevål – som dere vet, skal jeg mest sannsynlig gå i terapi på personlighetspsykiatrien på Ullevål. Først må jeg utredes på nytt for å være sikker på at dette er rett terapi for meg, og utredningen skal foregå de to-tre neste timene jeg er der. Jeg vil tro at i slutten av måneden får jeg vite 100% om jeg skal ha denne terapien eller ikke! 

 

Besøk av bestevenninne – i midten/slutten av februar, kommer bestevenninna mi fra Harstad hit! Hun skal være her i noen dager, og vi har planlagt flere ting vi har lyst til å gjøre mens hun er her. Blant annet sjekke ut Pincho Nation. Jeg gleder meg masse! 

En liten throwback til sist hun var i Ozlo. 

 

Hjemmeeksamen – vi har nå fire pågående hjemmeeksamener. Christ altså, det tar på! Med tanke på at terapien kommer til å være på opptil tre ganger i uka det neste halvåret, er jeg nesten nødt til å ta et lite skippertak før det. Jeg kommer aldri i livet til å klare å ha fire pågående store eksamener å jobbe med i tillegg til terapi og vanlige forelesninger på skolen! Derfor skal jeg jobbe mye med dem før den eventuelle terapien starter. Det blir veldig tøft og vanskelig å komme i gang med så mye jobbing, men jeg må bare klare det! 

 

Yoga – 1. februar bestemte jeg meg for at NÅ skal jeg begynne å trene yoga jevnlig. Grunnen til det er at jeg ønsker å holde meg i form, og fordi jeg har stor tro på at det hjelper på helsa, både psykisk og fysisk. I forrige uke trente jeg yoga tre ganger, og i morgen skal jeg og ei venninne fra klassen delta på en yogatime på skolen! Det er en fin start. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg