Jeg bestod!

 

1 av 4 innleveringer ute av verden! Det første jeg leverte var et individuelt arbeidskrav i faget Forbrukeratferd. Jeg leverte det inn tidlig fordi foreleseren hadde oppfordret oss til å gjøre det, slik at om det ikke var bra nok, kunne vi få tilbakemelding og endre på det tidsnok. Fristen var egentlig ikke før 9. mars, og jeg leverte inn et litt “half-assed” arbeid som jeg egentlig ikke forventet å bestå på. Tilbakemeldingen jeg fikk på mail var: “Jeg har lest arbeidskravet ditt, og det er selvsagt godkjent. Stødig språk, flott struktur, mange gode argumenter med eksempler OG underbyggende teori. Det er oppskrift på gode eksamensoppgaver også. Godt jobbet.“. Jeg hadde nesten lyst til å hyle, for jeg var så letta over at det var ute av verden, og at arbeidet mitt faktisk var bra nok, og vel så det! 

 

 

Jeg og eksamensgruppa er snaaart ferdig med hjemmeeksamen vår i Organisasjon og ledelse, og det er snart klart til å leveres inn! Jeg har gjort ferdig min del av oppgaven, så nå er det bare litt retting og omskriving igjen. Etter det er det bare to store innleveringer igjen, der jeg såvidt har begynt på den ene av dem som er individuell. Det er så herlig at ting blir gjort! Jeg har en tendens til å stresse altfor mye over ting, spesielt nå som det foregår så mye annet i tillegg til skolen. Reising, psykologtimer, utredning, eventuell utfordrende terapi, besøk osv. Da vet jeg i det minste at jeg kan ta det litt med ro, for de to siste hjemmeeksamenene skal ikke leveres inn før i april! 

Nå er det bare fire dager til bestevenninnen min kommer til Oslo, og jeg gleder meg masse! Jeg skal prøve mitt beste på å skyve vekk skolearbeidet de dagene hun er her, og kun fokusere på å slappe av og ha det gøy. I dag er det valentines day, og jeg fikk Freia Sjokoladehjerter hos Mathias ♥ Resten av kvelden skal vi kanskje se en film om vi orker, vi laget i det minste burgere from scratch til middag i dag! Ha en fin kveld videre. 

 

11 kommentarer

Siste innlegg