Bik Bok, what are you doing?

 

Jeg har lenge hatt lyst på et belte som kan piffe opp et “kjedelig” antrekk, og valget falt på et svart, tynt belte fra Bik Bok. Da jeg kom hjem og skulle fjerne lapper og slikt fra beltet, oppdaget jeg en hvit svær merkelapp som er sydd fast i sømmen ved beltespennen. HALLO?????? Hvorfor i alle dager må merkelappen plasseres AKKURAT der?! Der det er aller mest synlig! Og det er jo greit nok, men den er faktisk helt umulig å klippe vekk. Med mindre du ødelegger hele beltet da, så klart :-))) 

 

Etter X antall forsøk på å klippe vekk merkelappen. Som dere ser, den er sydd fast! Og forsøker du å rive den av, river du opp sømmene også. 

 

Det kjipe er at dette ikke kan bli noe retur på med tanke på at dette ikke er en feil med produktet, og at jeg kjøpte det som det var. Dessverre så jeg ikke på det to ganger, og trodde rett og slett av det var noe som hang løst jeg kunne klippe vekk lett med saks. Vel, det var jo ikke helt sånn det var. Så ja, nå unngår jeg med hele mitt hjerte å bruke det hersens beltet som har hvite tuster stikkende ut VELDIG synlig! Dette er bare en friendly reminder om at dere bør sjekke dette når dere vurderer å kjøpe belter derfra, og selvfølgelig en klage til Bik Bok de sikkert aldri kommer til å se. Ei venninne av meg hadde faktisk akkurat det samme problemet med et annet belte hun hadde kjøpt derfra for et par måneder siden! 

 

Pent? Nei. 

 

4 kommentarer

Siste innlegg