All them memories

 

Jeg tror det beste jeg vet med blogging er å kunne se tilbake i arkivet! Jeg er en sånn type person som elsker å mimre, se på gamle bilder og lese gamle blogginnlegg. Som oftest tenker jeg jo ikke “åh, nå må jeg blogge sånn at jeg kan tenke tilbake på dette om to år”, haha, men jeg setter i det minste pris på de periodene jeg har blogget slik at jeg har mulighet til å lese gjennom det nå i ettertid! 

Ofte finner jeg også fram harddisken, og der folkens! Der finnes det bilder fra 2009 og oppover. Gjett om jeg koser meg da! I natt satt jeg og leste gjennom arkivet fra sommeren og høsten i 2014, og det var sååå koselig. Jeg hadde nettopp blitt kjæreste med Mathias og trente masse pole. Det var tider! Men altså, jeg er bare glad jeg og Mathias er der vi er nå i forholdet. På den tiden var jeg til og med redd for å spise foran han, drøyt. 

 

Mai 2014. 

 

Det er også skikkelig gøy (og flaut) å se tilbake på hvordan jeg så ut, hvilke klær jeg brukte og hvordan jeg sminket meg. På den tiden hadde jeg et 10mm stort hull i hvert øre, sinnsykt slitt hår, skarpe øyenbryn og overredigerte bilder. Photoshop og retusjering var tingen, selv om det var skikkelig obvious for andre, hahaha. Tror jeg selv var litt blind der for å være ærlig! På høsten begynte det heldigvis å bli litt forbedring. Jeg farget håret mitt rødt, da var jeg i mitt rette element! I tillegg begynte jeg å skjerpe meg litt med de bryna, thank god. 

 

Juli 2014. Dette var det fineste bildet jeg fant, og det er helt uredigert. Well? 

 

Oktober 2014. 

 

4 kommentarer
    1. Åååh, ser det nederste bildet og tenke automatisk “media-tida”<333 Så koselig innlegg, og så søt du va i 2014 <3 Elske også å grave i blogg-arkivet og harddisken for å mimre, synes det e så koselig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg