Uken som gikk

 

 

Ukas høydepunkt: 

At bestevenninna mi har vært på besøk her! Vi har for det meste “prata skjit”, spist og shoppet. 

 

Et annet høydepunkt med denne uka er at jeg var sammen med tanten min på lørdag. Vi tok først den fine t-bane-turen til Frognerseteren for å dra på cafeen der (bygget er fra 1890-tallet, sykt kult!). Der spiste vi eplekake og skillingsbolle, også drakk jeg en skikkelig god kakao. Vi ble ikke helt mette, og tiden gikk, så tok vi t-banen tilbake igjen. På tilbaketuren bestemte vi oss for at vi skulle dra til den indiske restauranten Jaipur i sentrum. Det var skikkelig god mat der, og jeg kommer uten tvil tilbake! Jeg var ikke kjempesulten, så jeg bestilte forretten garlic chicken tikka og naanbrød, og jeg angrer ikke. Det var skikkelig digg, og noe helt annet enn den indiske maten jeg lager hjemme! Selv om det også er veldig godt, hadde denne maten mye mer smak. 

 

Ukas opptur: 

Jeg fikk endelig fikset/fylt på de to tatoveringene mine! Og det beste av alt: jeg slapp å betale noe for det. Da ble jeg overlykkelig altså! Jeg var klar til å punge ut jeg. 

 

Heldigvis er groprosessen så mye lettere ved litt påfyll enn når man tar en hel tatovering som skal gro! Det er så små områder at alt har grodd veldig mye til nå, herlig. 

 

Ukas nedtur: 

Jeg, Mathias og to venninner dro til Pincho Nation etter å ha snakket om å gjøre det leeenge, for de hadde et så interessant konsept! Da vi kom dit var drinkene supergode, men maten levde dessverre ikke opp til forventningene i det hele tatt. MEN jeg kommer garantert tilbake om jeg er tørst, haha! Mange av drinkene var utrolig gode, søte og sure, og noen var basert på smågodt. 

 

 

Ukas innkjøp: 

To par jeans fra Weekday! Nå har jeg omsider fått to nye behagelige blå jeans, et par som er lys og er par som er mørkere. I’m in heaven! Nå har jeg et fint utvalg av bukser. Jeg har også kjøpt et nytt headset fordi jeg er avhengig av et som til en viss grad er komfortabelt å ha på flere timer i strekk, noe mitt forrige overhodet ikke var! Det nye headsetet mitt er kjempebra og rosa/lilla, og stenger godt ute lyden utenfor. Et must på den kommende flyturen til Spania som tar rundt fire timer! 

Med tanke på at jeg har hatt besøk av bestevenninna fra Harstad, er det helt klart at det blir en del shopping sammen med henne! Jeg har også kjøpt et par andre ting, men buksene er helt klart favoritten. Nå må jeg spare med tanke på at jeg reiser til Spania om bare 9 dager, og stipendet ikke kommer før 15. mars! 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg