Looking forward to

 


Jeg har så mye å se fram til! Nå som jeg med sikkerhet vet at terapien først kommer i gang i høst, kan jeg ta det med ro og holde meg til planene mine. På onsdag reiser jeg til Alicante i Spania for å besøke besteforeldrene mine som er på langferie der, og blir der til søndagen! Jeg gleder meg til litt varme og kos, og ikke minst en pause fra hverdagen. Når jeg kommer til Oslo igjen er det under to uker til i storbyen, så går turen til Harstad i påskeferien! Der blir jeg i ei uke, og det blir veldig fint å se familien igjen. 

Etter Harstad-turen og påskeferien, er det fullt kjør med skolearbeid og eksamener. Den 31. mai har vi vår aller siste eksamen, og da tar jeg sommerferie! To dager senere reiser jeg og Mathias til London. Vi skal slappe av og finne på morsomme ting, og ikke minst være sammen med kompisen vår som studerer der, og etter det drar vi tre sammen til Edinburgh i et par dager! Jeg ser så mye fram til den ferien, vi elsket tross alt London. Det er flere ting vi ikke fikk gjort når vi var der i fjor på grunn av mangel på nok tid, så vi ønsker å få gjort noen av de tingene denne gangen når vi er i en litt lengre periode! Blant annet dra til Harry Potter Studios, det går jo nesten en hel dag til bare det. Men uten tvil verdt det for oss Harry Potter-nørds ♥

 

 

Faktisk bestilte jeg og lillesøsteren min i går flybilletter slik at hun kommer hit og besøker meg i to uker i sommerferien! Jeg gleder meg kjempemye, og det er mange ting jeg vil vise henne, og det er så klart mange ting hun også har lyst til å se og oppleve her. Når hun reiser opp til Harstad igjen i midten av juli, blir jeg med henne. Jeg vet foreløpig ikke hvor lenge jeg blir der, men det blir vel et par uker! Tror jeg venter og ser det litt an når den tid nærmer seg. Jeg har selvfølgelig nedtelling til alt dette på en app, for jeg syntes det er så gøy å telle ned dager og ha samlet et sted hva jeg har å se frem til! Nå er det fem (!!!) dager til Spania-turen, 21 dager til Harstad, 92 dager til London og Edinburgh, og 112 dager til lillesøsteren min kommer. STOKED! 

I kveld skal jeg lage hjemmelaget pizza sammen med my bff Anja, det blir koselig! Denne helga ser ut til å bli flott, og det håper jeg din også blir. Ha en fin fredag videre! 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg