New in: Maliboo & Gorg from Kylie Cosmetics

 

På onsdag fikk jeg endelig det jeg hadde ventet på en stund, nemlig mine to matte liquid lipsticks fra Kylie Cosmetics. Jeg har hatt lyst til å prøve Maliboo kjempelenge, og med tanke på at de hadde 2 for $20 på “singles”, slang jeg bare med Gorg fordi jeg alltid har likt den også! 

 

 

Som jeg har sagt før, er jeg veldig fornøyd med matte liquid lipsticks fra Kylie Cosmetics, og jeg har hatt to i fargene Koko og Posie. Faktisk brukte jeg Posie så mye at den ble helt tom, noe som veldig sjeldent skjer i sminkemappa annet enn med mascaraer og foundations. En vakker dag vil jeg kjøpe en ny fordi jeg likte den så godt! Tilbake til poenget, først ut er Maliboo, og jeg må på forhånd beklage for kvaliteten på bildene jeg tok med snapchat-kameraet:  

 

Maliboo har en nude/brun farge med litt kalde undertoner. Den minner meg litt om Celebrity Skin fra Jeffree Star Cosmetics, bare at denne er litt kaldere. Den lukter (som de andre leppestiftene derfra) godt, og er lett å påføre! Tørker fort til matte og sitter lenge. 

 

Her får dere også se resultatet av farging og formingen av brynene mine, for her har jeg ikke sminket dem! 

 

Gorg er en mørkere rødfarge. Faktisk er dette en av de aller beste mørke leppestiftene jeg har prøvd, for jeg har andre ganger hatt kjempedårlig erfaring med andre merker. Det er visstnok vanskelig å lage en “bra” mørk leppestift, altså at den ikke skiller seg og blir ujevn osv. Det kan så klart også komme av at jeg er så sykt lys at det vises bedre, haha. Jeg syntes jo bestandig det er mye lettere å bruke lysere farger, for da slipper jeg å bekymre meg like mye over gris når det kommer til spising og drikking. I kveld bruker jeg Gorg og skal drikke vin sammen med noen venner, da er jeg spent på holdbarheten og hvor mye den smitter av på glass og sånt. Jeg har tatt “kiss tests” på hånda og det smitter svært lite av, et godt tegn!

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg